Accesul dumneavoastra si utilizarea site-ului nostru sunt supuse si reglementate de toate legile si regulamentele in materie si acesti termeni si conditii de utilizare, inclusiv orice politici sau alte conditii mentionate in prezentul document si disponibile pe site, conform modificarilor intervenite in decursul timpului (‘Termeni si Conditii’).Va rugam sa cititi acesti Termeni si Conditii cu atentie. Daca nu sunteti de acord cu acestia, va rugam sa nu plasati comanda. Daca veti continua sa utilizati site-ul nostru si implicit sa plasati comanda, vom considera ca ati acceptat acesti Termeni si Conditii.
Ne rezervam dreptul de a aduce modificari in orice moment acestora Termeni si Conditii prin postarea pe site-ul nostru, fara nici o alta notificare. Schimbarile importante vor fi comunicate in maniera adecvata. Asigurati-va ca recititi Termenii si Conditiile in mod regulat deoarece daca accesati sau utilizati acest site se va considera ca ati fost de acord cu Termenii si Conditiile in versiunea publicata pe site-ul nostru la momentul vizitei dvs.

Nu aveti dreptul sa abuzati de site-ul nostru prin introducerea cu buna stiinta de virusi sau alte materiale, care sunt rau intentionate sau daunatoare tehnologic, prin incercarea de a obtine acces neautorizat pe site-ul nostru, sau prin atacarea site-ului nostru printr-un atac de tip refuz serviciu (DdoS denial – of service attack ). O incalcare a acestei dispozitii poate constitui infractiune si este posibil sa va raportam autoritatilor competente pentru astfel de acte, fara a aduce atingere altor mijloace legale disponibile pentru a ne recupera daunele suferite.

Ne rezervam dreptul de a suspenda sau anula oricand accesul la site-ul nostru (sau parti din acesta), in special daca noi consideram ca utilizati site-ul nostru in orice mod care este contrar oricaror dintre acesti Termeni si Conditii sau intr-un mod daunator. Daca tipariti, copiati sau descarcati orice parte a Site-ului nostru si/sau folositi aceste copii sau parti ale Site-ului nostru care incalca acesti Termeni si Conditii, trebuie, la alegerea noastra, sa returnati sau sa distrugeti copiile materialelor pe care le-ati efectuat si in caz de distrugere, sa oferiti dovezi in acest sens.

1. DISPONIBILITATE SI DEFECTE

Site-ul nostru nu va fi intotdeauna disponibil si poate avea anumite erori. Acesta este furnizat pe principiul ‘asa cum este’ si ‘asa cum este disponibil’, si in masura permisa de lege, fara garantari, conditii sau garantii de orice fel.

Nu avem nici o obligatie de a actualiza informatiile de pe site-ul nostru, cu exceptia cazului in care se prevede altfel in legislatia in vigoare. Ne rezervam dreptul de a modifica, edita, sterge, suspenda sau intrerupe, temporar sau permanent, site-ul nostru si/sau informatiile, materialele, produsele si/sau serviciile disponibile prin acesta.

2. DEFINITII SI TERMENI

– Bucuria Casei: Este denumirea comerciala (brandul) sub care se ofera serviciile noastre; Bucuria Casei este un Pet Agency (agentie de animale de companie/agentie de intermediere) si are drept scop/rol prezentarea ofertelor de vanzare ale crescatorilor/proprietarilor de animale de companie cu care agentia colaboreaza. Bucuria Casei presteaza acest serviciu in baza unui comision incasat de la client, in momentul transmiterii comenzii.
– Crescator: Persoana fizica care creste animale de companie si pe care le are in proprietate. Crescatorul este proprietarul de facto al animalelor de companie furnizate catre clientii agentiei (Bucuria Casei).
– Client: Persoana fizica / persoana juridica care apeleaza la serviciile agentului comercial Bucuria Casei.
– Animal de companie: Este reprezentat de tot ceea ce inseamna caini si pisici de rasa din cadrul ofertei / siteului.
– Site: Domeniul www.bucuriacasei.ro cat si subdomeniile acestuia.
– Contract: prezentul regulament reprezentat de ‘Termeni si Conditii’.
– Oferta: Reprezinta emailul personalizat trimis de catre Bucuria Casei fiecarui client care solicita o astfel de oferta sau anunturile publicate de catre Bucuria Casei in cadrul platformei www.bucuriacasei.ro. Aceasta cuprinde imagini cu exemplarele/animalele de companie disponibile la crescator, pretul total al animalului de companie care este alcatuit din pretentiile pecuniare ale crescatorului plus comisionul agentiei Bucuria Casei.
– Review – o evaluare scrisa de catre detinatorul sau beneficiarul unui produs sau serviciu, evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative si de a spune daca produsul sau serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre furnizor.
– Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfactie a unui Client/Cumparator fata de un serviciul prestat de agentie. Acest grad de satisfactie va fi asociat intotdeauna review-ului scris de Client asupra serviciului. Comentariu – apreciere sau observatie cu scop critic sau de apreciere, pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.
Intrebare – formula de adresare catre alti Utilizatori/Clienti/Cumparatori cu scopul de a obtine informatii despre animalele de companie sau serviciile din pagina respectiva.
– Raspuns – informatie scrisa care este transmisa Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului care a adresat o intrebare in Site, in pagina unui anumit tip de animal de companie. Raspunsul reprezinta o explicatie oferita de un Utilizator/Client/Cumparator unui alt Utilizator/Client/Cumparator in cadrul unei discutii.

3. DREPTURI SI OBLIGATII ALE PARTILOR

– Crescatorul: este raspunzator de calitatea animalelor de companie, de starea de sanatate a acestora cat si de actualitatea imaginilor cu animalelor de companie ofertate catre agentie. De asemenea acesta se angajeaza sa ofere clientului agentiei tot ceea ce este prezentat in oferta. Crescatorul are obligatia de a transporta in conditii optime animalul de companie strict pana in orasul solicitat de catre client cu conditia ca acest oras sa fie resedinta de judet: in calitate de pet agency are obligatia sa urmareasca indeplinirea de catre crescator a obligatiilor ce-i revin conform cu oferta: livrarea exemplarului din rasa solicitata, sa se respecte particularitatea de rasa, sex sau culoare solicitate de client si sa-i asigure transportul pana in orasul resedinta de judet conform datelor inscrise in comanda. Crescatorul are obligatia de a oferi animalul de companie vaccinat, microcipat si cu carnet de sanatate.
– Clientul: are dreptul de a renunta la comanda si implicit recuperarea comisionului platit, in 7 zile de la transmiterea comenzii. Livrarea propriu-zisa a animalului de companie si implicit plata restului de suma conform cu oferta prezenta pe www.bucuriacasei.ro sau inaintata pe email se face prin intalnirea directa (intalnire fata in fata) intre client si crescator. Clientul are obligatia de a verifica la momentul livrarii, animalul de companie, din toate punctele de vedere. Clientul are obligatia de a verifica starea de sanatate a animalului de companie in 5 zile calendaristice de la achizitionare, pentru a se
asigura că acesta este sanatos din punct de vedere medical și fizic. În caz contrar, acesta va trebui sa ateste prin documente in termenul
specificat ca animalul sufera de diverse afectiuni. După primele 5 zile de la livrarea animalului de companie, proprietarul devine direct
raspunzator pentru siguranta si sanatatea animalului. De asemenea clientul are dreptul ca la livrarea propriu-zisa sa fie insotit de catre un specialist (medic veterinar, specialist chinolog etc). Dreptul de returnare al animalului de companie este posibila doar in cazul in care acesta este suferind de una din afectiunile prezentate in cadrul garantiei, sau daca nu corespunde cu cerintele clientului (rasa, sex, culoare) in maxim 48 de ore de la primire. De asemenea clientul va trebui sa achite diferenta de pret (pretul total din oferta minus comisionul platit anterior angentiei Bucuria Casei) direct crescatorului/proprietarului strict la momentul livrarii animalului de companie. Clientul este obligat sa verifice suma platita crescatorului. Daca clientul plateste in plus sau in minus fata de ceea ce scrie in oferta o face pe propria raspundere, Bucuria Casei neasumandu-si nici un fel de responsabilitate, fiind strict o problema intre client si crescator. Clientul in cazul in care considera ca i se percepe o suma mai mare decat cea din oferta are dreptul de a refuza efectuarea platii. In acest caz va trebui sa anunte Bucuria Casei pentru a obliga crescatorul sa-si indeplineasca obligatiile pe parte financiara din cadrul ofertei trimise pe email sau facebook; daca clientul nu mai doreste sa cumpere de la crescatorul initial, Bucuria Casei poate prezenta clientului oferta altui crescator. Clientul are obligativitatea de a informa imediat agentia in cazul in care starea de sanatate a animalului de companie este alterata, in timpul perioadei de garantie.

4. FACTURARE SI PLATA

Clientul primeste factura fiscala in urma platii comisionului catre Bucuria Casei, urmand cu restul de suma (conform cu oferta) sa fie platita direct crescatorului/proprietarului animalului de companie, strict la intalnirea dintre acestia. Plata efectuata catre crescator reprezinta banii ce-i revin acestuia pentru animalul de companie (suma totala din oferta din care s-a scazut comisionul nostru). Acesti bani ii apartin crescatorului si ca atare Bucuria Casei nu-si asuma raspunderea de nici o natura pentru acestia. De asemenea, crescatorul este cel caruia ii revine sarcina de a furniza documentele animalelor de companie (carnet de sanatate), atat de natura medicala, cat si fiscala si nu firmei noastre. Rolul Bucuria Casei este strict acela de a pune in legatura clientul cu crescatorul in baza comisionului incasat si facturat.

5. INFORMATII DESPRE OFERTA

Oferta disponibila pe www.bucuriacasei.ro sau trimisa pe email de catre contact@bucuriacasei.ro catre client este singura valabila si singura luata in calcul. Anunturile de pe siteurile noastre sunt pur informative si pot oricand suferi modificari datorita numarului mare de crescatori cu care noi colaboram, motiv pentru care doar oferta trimisa clientului sau valabila pe site-ul www.bucuriacasei.ro este cea valabila. Facilitatile oferite clientului sunt strict cele prezentate in oferta trimisa; nu se iau in calcul alte anunturi: nici de pe siteurile noastre si nici de pe alte siteuri pe care sunt plasate anunturile noastre.

Luand in considerare faptul ca agentia noastra nu realizeaza vanzarea animalelor de companie ci realizarea verificarilor la exemplarele disponibile in tara intr-un anumit moment de timp, intermedierea si acordarea consultantei in domeniu in baza comisionului achitat in momentul transmiterii comenzii, mentionam faptul ca desi facem eforturi de a mentine informatii referitoare la pret cat mai actualizate in cadrul site-ului www.bucuriacasei.ro, din cauza disponibilitatii reduse a animalului de companie dorit sau anumite particularitati referitoare la sex sau culoare solicitate in cadrul comenzii, pot influenta pretul final al animalului de companie. In momentul in care un animal de companie, care corespunde solicitarilor transmise in comanda dvs, este disponibil, vom transmite clientului poze si informatii despre acesta precum si pretul final solicitat de catre crescator, clientul avand dreptul sa respinga oferta, caz in care demersul agentiei noastre va fi continuat urmand sa revenim ulterior cu alte oferte.

6. DATE DESPRE PARCURSUL COMENZII

Odata platit comisionul catre agentie (Bucuria Casei), clientul primeste factura fiscala; acest document reprezinta faptul ca deja comanda este activa in cadrul platformei si se realizeaza demersuri in privinta ei. Informatiile solicitate pe parcursul comenzii pot fi obtinute accesand rubrica de intrebari frecvente sau prin email la contact@bucuriacasei.ro. In conformitate cu legislatia GDRP datele crescatorilor particulari nu vor fi stocate sau transmise. Conform protocolului, cu aproximativ 24 ore inainte de livrare, fiecare client este contactat telefonic si i se aduc la cunostinta localitatea de livrare (in cazul in care clientul nu isi are domiciliul intr-unul din orasele din oferta), ora de livrare si locatia. Livrarea nu poate fi realizata pana la domiciliu. Clientul va fi responsabil de starea animalului de companie, in cazul in care preluarea nu se realizeaza la ora si locatia de livrare stabilite.

7. TERMEN DE LIVRARE

Acesta este direct dependent de varsta animalului de companie ofertat si estimari in acest sens sunt prezente pe www.bucuriacasei.ro pe pagina fiecarei rase in parte, insa putand fi majorat pe o perioada nedeterminata deoarece pot exista situatii cand independent de vointa Bucuria Casei, disponibilitatea rasei in tara este redusa sau inexistenta, preferintele transmise in cadrul comenzii se refera la anumite caracteristici ale animalului de companie care necesita o perioada indelungata de verificari pentru a putea fi gasit, rezultatele testelor de sanatate sau calitate realizate in cadrul verificarilor nu se ridica la nivelul dorit, crescatorul nu se poate incadra in termen din motive obiective (reactii neasteptate in urma vaccinarii, stare de sanatate precara, deparazitarii etc). Clientului ii vor fi oferite informatii cu privire la progresul demersurilor ori de cate ori solicita.

In cazul in care rasa comandata nu are o pagina dedicata in cadrul site-ului bucuriacasei.ro, se va lua in considerare cel mai indelungat termen de livrare disponibil pe site.

Va asiguram de toata implicarea echipei Bucuria Casei spre a onora comenzile primite intr-un timp cat mai scurt. Intrucat valoarea comisionului achitat agentiei noastre este foarte scazuta, trecerea timpului si realizarea a multor demersuri nu ne avantajeaza din niciun punct de vedere, insa nu putem face niciodata compromisuri in ceea ce priveste animalul de companie pe care urmeaza sa il primiti, guvernati de presiunea adusa.

8. ANULAREA COMENZII

Orice renuntare de comanda din partea clientului mai tarziu de 7 zile calendaristice se soldeaza cu retinerea comisionului achitat.

Imposibilitatea de a contacta clientul sau lipsa unui raspuns din partea clientului pentru a alege catelul dorit dintre cei propusi sau pentru a stabili detaliile cu privire la livrarea catelului se soldeaza cu anularea comenzii si retinerea comisionului.

Anularea comenzii de catre client dupa momentul in care catelul dorit a fost ales sau a fost stabilita livrarea catelului dorit se soldeaza cu retinerea comisionului, chiar daca au trecut mai putin de 5 zile de la transmiterea comenzii.

Neprezentarea clientului in locul si la ora stabilite cu crescatorul sau persoana care realizeaza transportul, sau refuzul de a prelua sau achita animalul de companie atrage dupa sine anularea comenzii si retinerea comisionului.

Anularea comenzii de catre client dupa momentul in care i-au fost oferite informatii sau date de contact ale crescatorului/proprietarului animalului de companie propus se soldeaza cu retinerea comisionului.

9. GARANTIA OFERITA

Garantia se ofera strict pentru bolile virale pentru care animalul de companie a fost vaccinat (precum Parvoviroza, Coronaviroza, Boala lui Carre) si nu pentru alte probleme precum:

  • Defecte de ordin congenital, displazie de sold;
  • Deces survenit după expirarea perioadei de garanție, adică 5 zile calendaristice de la data livrării;
  • Deces survenit din cauze legate de deparazitare internă sau externă, dermatite, dermatoze, defecte congenitale, micoze sau intoxicații de
    orice natură;
  • Deces survenit din probleme de sănătate survenite pe parcursul vieții în cazul în care acestea se dovedesc a fi din cauza neglijenței sau
    nepriceperii îngrijirii animalului de companie, ex: alimentație de proastă calitate sau inadecvată, condiții de temperatură nepotrivite pentru
    vârsta și talia animalului de companie, manopere veterinare vicioase, etc.;
  • Accidente casnice (prin accident casnic se înțelege orice incident survenit în incinta unei locuințe și din care rezultă vătămarea corporală sau
    decesul animalului de companie);
  • Accidente rutiere sau din orice altă natură;
  • În cazul în care nu sunt îndeplinite condițiile cu privire la obligațiile clientului, menționate anterior;
  • Deces survenit în urma transportului animalului de companie, efectuat de către client;
  • Deces survenit în altă țară decât România.

Mentiuni speciale

  • Nu luăm în considerare acte medicale doveditoare de oricare natură ar fi acestea (foi de observație, acte de necropsie etc.) eliberate pe alt
    teritoriu decât cel al României;
  • Nu despăgubim pentru probleme legate de deparazitarea internă sau externă. Animalul de companie nu se va deparazita intern sau vaccina
    imediat după transport, iar după o perioadă de minim 5 zile de odihnă și acomodare se va deparazita intern numai cu Drontal Puppy sau
    Dehinel, suspensie pentru uz oral, 1 ml/kg greutate corporală;
  • Nu garantăm intrarea în expoziții pentru animale de companie și nici succesul în astfel de concursuri;
  • Animalul de companie beneficiază de garanție pe o perioadă de 5 zile considerate calendaristic, din momentul datei de livrare;
  • Garanția pe care o oferim clientului constă în înlocuirea animalului de companie bolnav sau decedat din cauza bolilor virale consemnate în prezentul contract, cu un altul clinic sănătos. Inlocuirea se va efectua in termenul de livrare afisat pe pagina rasei. Pentru a putea beneficia de garantie (inlocuirea animalului de companie cu un altul clinic sanatos), clientul trebuie sa prezinte agentiei  dovezi din care sa reiasa diagnosticul. Nu se iau in calcul documente emise pe suprafata altului stat decat cel roman. Dovezile la care se face referire sunt: test rapid de diagnostic, foaie de observatie, examen necropsic si poze cu animalul de companie decedat. Daca animalul de companie nu poate fi inlocuit intr-un termen maxim de 30 zile fata de termenul de livrare afisat pe pagina rasei, agentia va despagubi clientul achitand costul animalului de companie (contravaloarea achitata de client in momentul primirii animalului de companie) in contul IBAN furnizat. Comisionul incasat de agentie va fi retinut, in baza lui fiind posibila aceasta facilitate.
  • Nu despăgubim din punct de vedere financiar eventualele cheltuieli pe care clientul le efectuează în vederea tratării animalului de companie la cabinetele veterinare și nici vreo cheltuială de altă natură.
  • Animalul de companie livrat va fi întotdeauna cel ales de către client din pozele/filmările puse la dispoziție anticipat. În cazul în care clientul primește un alt animal care nu corespunde cu ceea ce i-a fost prezentat anticipat, are dreptul să refuze primirea acestuia. Odată ce clientul își alege exemplarul dorit, solicită livrarea acestuia și apoi îl primește, înseamnă că animalul de companie corespunde solicitărilor și așteptărilor acestuia, motiv pentru care contestații ulterioare nu vor fi luate în calcul.

De retinut: Bucuria Casei isi rezerva dreptul de a-si selecta clientii, avand in vedere ca ceea ce se oferteaza sunt animale de companie (fiinte vii) iar acestea trebuie sa ajunga la persoane pe deplin responsabile si care sa aiba posibilitatile materiale necesare in vederea intretinerii acestora.