Accesul dumneavoastra si utilizarea site-ului nostru sunt supuse si reglementate de toate legile si regulamentele in materie si acesti termeni si conditii de utilizare, inclusiv orice politici sau alte conditii mentionate in prezentul document si disponibile pe Site, conform modificarilor intervenite in decursul timpului (‘Termeni si Conditii’).Va rugam sa cititi acesti Termeni si Conditii cu atentie. Daca nu sunteti de acord cu acestia, va rugam sa nu plasati comanda. Daca veti continua sa utilizati site-ul nostru si implicit sa plasati comanda, vom considera ca ati acceptat acesti Termeni si Conditii.
Ne rezervam dreptul de a aduce modificari in orice moment acestora Termeni si Conditii prin postarea pe site-ul nostru, fara nici o alta notificare. Schimbarile importante vor fi comunicate in maniera adecvata. Asigurati-va ca recititi Termenii si Conditiile in mod regulat deoarece daca accesati sau utilizati acest site se va considera ca ati fost de acord cu Termenii si Conditiile in versiunea publicata pe site-ul nostru la momentul vizitei dvs.

Nu aveti dreptul sa abuzati de site-ul nostru prin introducerea cu buna stiinta de virusi sau alte materiale, care sunt rau intentionate sau daunatoare tehnologic, prin incercarea de a obtine acces neautorizat pe site-ul nostru, sau prin atacarea site-ului nostru printr-un atac de tip refuz serviciu (DdoS denial – of service attack ). O incalcare a acestei dispozitii poate constitui infractiune si este posibil sa va raportam autoritatilor competente pentru astfel de acte, fara a aduce atingere altor mijloace legale disponibile pentru a ne recupera daunele suferite.

Ne rezervam dreptul de a suspenda sau anula oricand accesul la site-ul nostru (sau parti din acesta), in special daca noi consideram ca utilizati site-ul nostru in orice mod care este contrar oricaror dintre acesti Termeni si Conditii sau intr-un mod daunator. Daca tipariti, copiati sau descarcati orice parte a Site-ului nostru si/sau folositi aceste copii sau parti ale Site-ului nostru care incalca acesti Termeni si Conditii, trebuie, la alegerea noastra, sa returnati sau sa distrugeti copiile materialelor pe care le-ati efectuat si in caz de distrugere, sa oferiti dovezi in acest sens.

Disponibilitate si defecte
Site-ul nostru nu va fi intotdeauna disponibil si poate avea anumite erori. Acesta este furnizat pe principiul ‘asa cum este’ si ‘asa cum este disponibil’, si in masura permisa de lege, fara garantari, conditii sau garantii de orice fel.

Nu avem nici o obligatie de a actualiza informatiile de pe site-ul nostru, cu exceptia cazului in care se prevede altfel in legislatia in vigoare. Ne rezervam dreptul de a modifica, edita, sterge, suspenda sau intrerupe, temporar sau permanent, site-ul nostru si/sau informatiile, materialele, produsele si/sau serviciile disponibile prin acesta.

Definitii si Termeni:
– Bucuria Casei: Este denumirea comerciala (brandul) sub care se ofera serviciile noastre; Bucuria Casei este un Pet Agency (agentie de animale de companie/agentie de intermediere) si are drept scop/rol prezentarea ofertelor de vanzare ale crescatorilor/proprietarilor de animale de companie cu care agentia colaboreaza. Bucuria Casei presteaza acest serviciu in baza unui comision incasat de la client.
– Crescator: Persoana fizica care creste animale de companie si pe care le are in proprietate. Crescatorul este proprietarul de facto al animalelor de companie furnizate catre clientii agentiei (Bucuria Casei).
– Client: Persoana fizica / persoana juridica care apeleaza la serviciile agentului comercial Bucuria Casei.
– Animal de companie: Este reprezentat de tot ceea ce inseamna caini si pisici de rasa din cadrul ofertei / siteului.
– Site: Domeniul www.bucuriacasei.ro cat si subdomeniile acestuia.
– Contract: prezentul regulament reprezentat de ‘Termeni si Conditii’.
– Oferta: Reprezinta emailul personalizat trimis de catre Bucuria Casei fiecarui client care solicita o astfel de oferta sau anunturile publicate de catre Bucuria Casei in cadrul platformei www.bucuriacasei.ro.

Aceasta cuprinde imagini cu exemplarele/animalele de companie disponibile la crescator, pretul total al animalului de companie care este alcatuit din pretentiile pecuniare ale crescatorului plus comisionul agentiei Bucuria Casei.
Review – o evaluare scrisa de catre detinatorul sau beneficiarul unui produs sau serviciu, evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative si de a spune daca produsul sau serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre furnizor.
Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfactie a unui Client/Cumparator fata de un serviciul prestat de agentie. Acest grad de satisfactie va fi asociat intotdeauna review-ului scris de Client asupra serviciului. Comentariu – apreciere sau observatie cu scop critic sau de apreciere, pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.
Intrebare – formula de adresare catre alti Utilizatori/Clienti/Cumparatori cu scopul de a obtine informatii despre animalele de companie sau serviciile din pagina respectiva.
Raspuns – informatie scrisa care este transmisa Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului care a adresat o intrebare in Site, in pagina unui anumit tip de animal de companie. Raspunsul reprezinta o explicatie oferita de un Utilizator/Client/Cumparator unui alt Utilizator/Client/Cumparator in cadrul unei discutii.

Drepturi si obligatii ale partilor:
– Crescatorul: este raspunzator de calitatea animalelor de companie, de starea de sanatate a acestora cat si de actualitatea imaginilor cu animalelor de companie ofertate catre agentie; De asemenea acesta se angajeaza sa ofere clientului agentiei tot ceea ce este prezentat in oferta. In caz de imbolnavire si/sau deces in termenul prevazut in oferta, acesta are obligatia de a schimba/inlocui animalul de companie cu un altul clinic sanatos din aceeasi rasa, sex, particularitate de culoare intr-un termen de maxim 90 zile.
Pozele din ofertele trimise pe email sunt cu titlu de prezentare.
Crescatorul are obligatia de a transporta in conditii optime animalul de companie strict pana in orasul solicitat de catre client cu conditia ca acest oras sa fie resedinta de judet: in calitate de pet agency are obligatia sa urmareasca indeplinirea de catre crescator a obligatiilor ce-i revin conform cu oferta, obligatii care sunt scrise in cadrul ofertei trimise pe email: livrarea exemplarului din rasa solicitata, sa se respecte particularitatea de sex sau culoare solicitata de client si sa-i asigure transportul in conditiile expuse in cadrul ofertei scrise si trimise clientului pe email, facebook sau orice alt mijloc de comunicare.
Preturile valabile sunt doar cele prezentate clientului in cadrul ofertei de pe www.bucuriacasei.ro. De asemenea facilitatile oferite pentru animalul de companie solicitat sunt cele strict prezentate in cadrul ofertei.
– Clientul: Clientul are dreptul de a renunta la comanda si implicit recuperarea comisionului platit, in 14 zile de la transmiterea comenzii. Livrarea propriu-zisa a animalului de companie si implicit plata restului de suma conform cu oferta prezenta pe www.bucuriacasei.ro sau inaintata pe email se face prin intalnirea directa (intalnire fata in fata) intre client si crescator. Clientul are obligatia de a verifica la momentul livrarii, animalul de companie, din toate punctele de vedere. De asemenea clientul are dreptul ca la livrarea propriu-zisa sa fie insotit de catre un specialist (medic veterinar, specialist chinolog etc). Dreptul de returnare al animalului de companie este posibila doar in cazul in care acesta este suferind de una din afectiunile prezentate in cadrul garantiei atasate comenzii. De asemenea clientul va trebui sa achite diferenta de pret (pretul total din oferta minus comisionul platit anterior angentiei Bucuria Casei) direct crescatorului/proprietarului strict la momentul livrarii animalului de companie. Clientul este obligat sa verifice suma platita crescatorului. Daca clientul plateste in plus sau in minus fata de ceea ce scrie in oferta o face pe propria raspundere, Bucuria Casei neasumandu-si nici un fel de responsabilitate, fiind strict o problema intre client si crescator. Clientul in cazul in care considera ca i se percepe o suma mai mare decat cea din oferta are dreptul de a refuza efectuarea platii. In acest caz va trebui sa anunte Bucuria Casei pentru a obliga crescatorul sa-si indeplineasca obligatiile pe parte financiara din cadrul ofertei trimise pe email sau facebook; daca clientul nu mai doreste sa cumpere de la crescatorul initial, Bucuria Casei poate prezenta clientului oferta altui crescator, cu conditia de a se incadra in termenul estimativ de livrare afisat pe www.bucuriacasei.ro pe pagina rasei + maxim 30 de zile. Daca acest lucru nu este posibil atunci clientului i se va returna comisionul platit agentiei.

Facturare – Plata
Clientul primeste factura fiscala in urma platii comisionului catre Bucuria Casei, urmand cu restul de suma (conform cu oferta) sa fie platita direct crescatorului/proprietarului animalului de companie, strict la intalnirea dintre acestia. Plata efectuata catre crescator reprezinta banii ce-i revin acestuia pentru animalul de companie (suma totala din oferta din care s-a scazut comisionul nostru). Acesti bani ii apartin crescatorului si ca atare Bucuria Casei nu-si asuma raspunderea de nici o natura pentru acestia. De asemenea, crescatorul este cel caruia ii revine sarcina de a furniza documentele animalelor de companie (carnet de sanatate), atat de natura medicala, cat si fiscala si nu firmei noastre. Rolul Bucuria Casei este strict acela de a pune in legatura clientul cu crescatorul in baza comisionului incasat si facturat.

Informatii despre oferta
Oferta disponibila pe www.bucuriacasei.ro sau trimisa pe email de catre contact@bucuriacasei.ro catre client este singura valabila si singura luata in calcul. Anunturile de pe siteurile noastre sunt pur informative si pot oricand suferi modificari datorita numarului mare de crescatori cu care noi colaboram, motiv pentru care doar oferta trimisa clientului sau valabila pe site-ul www.bucuriacasei.ro este cea valabila. Facilitatile oferite clientului sunt strict cele prezentate in oferta trimisa; nu se iau in calcul alte anunturi: nici de pe siteurile noastre si nici de pe alte siteuri pe care sunt plasate anunturile noastre.

Date despre parcursul comenzii:
Odata platit comisionul catre agentie (Bucuria Casei), clientul primeste factura fiscala; acest document reprezinta faptul ca deja comanda este activa in cadrul platformei si se realizeaza demersuri in privinta ei. Informatiile solicitate pe parcursul comenzii pot fi obtinute accesand rubrica de intrebari frecvente sau prin email la contact@bucuriacasei.ro. In conformitate cu legislatia GDRP datele crescatorilor particulari nu vor fi stocate sau transmise. Conform protocolului, cu aproximativ 24 ore inainte de livrare, fiecare client este contactat telefonic si i se aduc la cunostinta localitatea de livrare (in cazul in care clientul nu isi are domiciliul intr-unul din orasele din oferta), ora de livrare si locatia. Livrarea nu poate fi realizata pana la domiciliu. Clientul va fi responsabil de starea animalului de companie, in cazul in care preluarea nu se realizeaza la ora si locatia de livrare stabilite.

Termen de livrare
Acesta este direct dependent de varsta animalului de companie ofertat si estimari in acest sens sunt prezente pe www.bucuriacasei.ro pe pagina fiecarei rase in parte, insa putand fi majorat intre 1-90 zile deoarece pot exista situatii cand independent de vointa Bucuria Casei, disponibilitatea rasei este redusa, crescatorul nu se poate incadra in termen din motive obiective (reactii neasteptate in urma vaccinarii, stare de sanatate precara, deparazitarii etc); in acest caz clientul va fi notificat cu privire la prelungirea termenului de livrare estimat initial.

Orice renuntare de comanda din partea clientului mai tarziu de 14 zile lucratoare se soldeaza cu retinerea comisionului.

Imposibilitatea de a contacta clientul pentru a stabili detaliile cu privire la livrarea catelului se soldeaza cu anularea comenzii si retinerea comisionului.

Anularea comenzii de catre client dupa momentul in care a fost stabilita livrarea catelului dorit se soldeaza cu retinerea comisionului.

In situatia in care comanda nu poate fi onorata in termen de cel mult 30 de zile de la termenul estimativ de livrare afisat pe pagina rasei in cadrul site-ului bucuriacasei.ro iar clientul nu accepta un nou termen de livrare, comisionul incasat de agentie va fi returnat.

In cazul in care rasa comandata nu are o pagina dedicata in cadrul site-ului bucuriacasei.ro, se va lua in considerare un termen estimativ de livrare de 90 zile.

Garantia oferita pentru animalele de companie livrate:
Garantia se ofera strict pentru bolile virale pentru care animalul de companie a fost vaccinat (precum Parvoviroza, Coronaviroza, Boala lui Carre) si nu pentru alte probleme: defecte de ordin congenital, displazie de sold, probleme legate de deparazitare interna sau externa etc. Garantia se ofera strict pentru o perioada de 5 zile calendaristice si consta in inlocuirea animalului de companie bolnav sau decedat cu un altul clinic sanatos. Inlocuirea se va efectua intr-un termen maxim de 90 zile. Pentru a putea beneficia de garantie (inlocuirea animalului de companie cu un altul clinic sanatos), clientul trebuie sa prezinte agentiei  dovezi din care sa reiasa diagnosticul. Nu se iau in calcul documente emise pe suprafata altului stat decat cel roman. Dovezile la care se face referire sunt: test rapid de diagnostic, foaie de observatie, examen necropsic si poze cu animalul de companie decedat. Nu se deconteaza eventualele cheltuieli medicale (tratamente, interventii chirugicale etc) pe care clientul le poate avea cu animalul de companie. Daca animalul de companie nu poate fi inlocuit intr-un termen maxim de 90 zile, agentia va despagubi clientul achitand costul animalului de companie (contravaloarea achitata de client in momentul primirii animalului de companie) in contul IBAN furnizat. Comisionul incasat de agentie va fi retinut, in baza lui fiind posibila aceasta facilitate.

De retinut:
Bucuria Casei isi rezerva dreptul de a-si selecta clientii, avand in vedere ca ceea ce se oferteaza sunt animale de companie (fiinte vii) iar acestea trebuie sa ajunga la persoane pe deplin responsabile si care sa aiba posibilitatile materiale necesare in vederea intretinerii acestora.

Deschide WhatsApp
1
Doriți ajutor?
Doriți mai multe informații despre Termeni și condiții? Vă putem ajuta cu drag! :)